GRA KARCIANA DJECO - FAMILOU

GRA KARCIANA DJECO - FAMILOU

DJ05103

35,00 zł

Dostępnych w magazynie: 2

Koszt wysyłki: od 9,90 zł

Wysyłamy do 24h

DJECO

Towarzyska gra karciana Familou od firmy Djeco, przeznaczona dla 2-4 graczy. Podczas gry dzieci starają się zebrać  wszystkie rodziny, zanim pojawi się wilk. Można porozumiewać się między sobą i wspólną taktyką przechytrzyć wilka.

Do dyspozycji graczy są 42 karty rodzin zwierząt + 6 kart"wilk".

Polecamy dla dzieci w wieku 5 lat +.

Djeco to francuska firma założona w 1954 roku. Niezwykle popularny i uznany producent zabawek rozwijających wyobraźnię dziecka oraz kreatywnych zestawów plastyczno-artystycznych.  Zabawki Djeco charakteryzują się żywą kolorystyką, ciekawym wzornictwem oraz doskonałą jakością. Wszystkie spełniają europejskie normy bezpieczeństwa.

Instrukcja do gry:

6 kart „ Wilk” kładziemy na stole, numerami ku górze, jedna obok drugiej.

Tasujemy karty „zwierzęta” i każdy z graczy dostaje po 3 karty. Pozostałe karty tworzą stosik, który kładziemy na stole, odwróconą stroną, koło graczy. Gramy w kierunku ruchu wskazówek zegara. Zaczyna gracz wybrany przez pozostałych graczy.

W czasie trwania gry, gracze mogą dyskutować między sobą o tym, jakie mają karty (nie pokazując ich sobie wzajemnie). Taktyka jest taka, by każdy z graczy grał w taki sposób, by ułatwić położenie karty kolejnemu graczowi i w ten sposób nie blokować gry.

Przygotowanie do gry:

Gdy nadchodzi kolejka, gracz kładzie jedną ze swoich kart na środku stołu. I może:

- zacząć układać nowa rodzinę kładąc obojętnie jaką kartę wybranej rodziny na środku stołu,

- uzupełnić rodzinę już istniejącą: w tej sytuacji, karta, jaką położy musi kontynuować cyfry.

(Na przykład: jeśli karta 4 z jednej z rodzin leży na stole, to gracz może położyć tylko kartę 3 lub 5 z tej rodziny). Na koniec swojej kolejki, gracz ciągnie ze stosiku jedna kartę i kolejka przechodzi na drugiego gracza.

NB : gdy jeden z graczy położy 6-stą kartę jednej z rodzin, oznajmia „RODZINA” i może nadal grać kolejny raz. Gdy jeden z graczy nie może położyć na stole żadnej karty, odwracamy jedną z 6-ciu kart „WILK”! (zaczynając numerem 1, następnie 2 i tak dalej).

Kto wygrywa?

Jeśli graczom udało się ułożyć wszystkie, pełne rodziny, wtedy wygrywają wszyscy gracze! Jeśli jednak, 6 kart „WILK” zostało odwróconych, to wtedy wygrywa wilk, a pozostali gracze przegrywają.

Ostatnio przeglądane

Polecamy

scroll
Wykorzystujemy pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Sam możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w przeglądarce.