GRA PLANSZOWA - GĘSI

GRA PLANSZOWA - GĘSI

DJ05212

59,00 zł

Koszt wysyłki: od 9,90 zł

Produkt chwilowo niedostępny

DJECO

Gra planszowa Gęsi to adaptacja perełki wśród klasyków, dedykowana  dzieciom od firmy Djeco. Cudownie ilustrowana plansza zachęci do gry wszystkich, młodszych i starszych. Rzucamy kośćmi, przesuwamy pionki, omijamy pająki, kamienie, pajęczyny i inne pechowe pola. Komu sprzyja los i trafi na szczęśliwe pole z motylkiem? Kto pierwszy dotrze na pozycję 63?

Gra w Gęś to gwarancja dobrej zabawy już od XVIw, kiedy to została wymyślona we Florencji, skąd jako podarunek trafiła na hiszpański dwór królewski.

Przeznaczona dla dzieci w wieku  6lat+

Djeco to francuska firma założona w 1954 roku. Niezwykle popularny i uznany producent zabawek rozwijających wyobraźnię dziecka oraz kreatywnych zestawów plastyczno-artystycznych. Zespół projektantów oraz ilustratorów Djeco pracuje w siedzibie firmy w Paryżu, często współpracując przy tworzeniu ze znanymi artystami. Zabawki Djeco charakteryzują się żywą kolorystyką, ciekawym wzornictwem oraz doskonałą jakością. Wszystkie spełniają europejskie normy bezpieczeństwa.

 

Instrukcja

Wiek: od 6 do 99 lat; Ilość graczy: 2-4; Czas gry: 10 min

Cel gry: Jak najszybciej dotrzeć na miejsce nr 63.

Przebieg gry:

najmłodszy gracz rozpoczyna grę. Następnie gramy w kierunku wskazówek zegara.

Każdy po kolei rzuca 2 kostki i porusza się do przodu o tyle miejsc, ile wynosi suma oczek z dwóch kostek.

Gdy jeden z pionków dociera do miejsca, na którym stoi inny pionek, ten musi cofnąć się do miejsca, gdzie stał  pionek, który właśnie zajął jego miejsce.

Na początek gry, jeśli gracz wyrzuci sumę 9 oczek- z jednej kostki 6 oczek, a z drugiej 3, to przechodzi na pozycję nr 26.

Jeżeli wyrzuci 9 oczek – z jednej kostki 4 oczka, a z drugiej 5 oczek, to przechodzi na pozycje nr 53.

Miejsca, gdzie jest „motylek” 9, 18, 27, 36, 45, i 54, pozwalają graczowi na szybkie przejście drugi raz o tyle miejsc ile otrzymał przy ostatnim rzucie kostkami.

Pozycje specjalne:

Nr 6- odlot ptaszka: gracz przesuwa się do pozycji nr 12.

Nr 19- odpoczynek sowy: gracz nie bierze udziału w następnej kolejce.

Nr 31- pajęczyna: gracz musi zaczekać, aż przybędzie inny gracz na to miejsce, by go wyswobodzić. Będzie się

musiał wrócić na miejsce poprzednio zajmowane przez gracza, który go wyswobodził.

Nr 42- pająk: gracz cofa się do pozycji 30.

Nr 52: zamknięty orzech: gracz musi zaczekać, aż przybędzie inny gracz na to miejsce, by go wyswobodzić.

Będzie się musiał wrócić na miejsce poprzednio zajmowane przez gracza, który go wyswobodził.

Nr 58: spadające kamienie: gracz wraca do punktu 1.

Koniec gry:

Wygrywa gracz, który jako pierwszy dotrze na pozycję 63.

!!! UWAGA !!!, trzeba dokładnie wpaść na tę pozycję. Jeżeli gracz wyrzuci zbyt dużą ilość punktów na kostce,  wtedy musi cofnąć się właśnie o tę ilość miejsc.

Ostatnio przeglądane

inni klienci kupili również

Polecamy

scroll
Wykorzystujemy pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Sam możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w przeglądarce.