GRA BIZAROID

GRA BIZAROID

DJ08490

58,00 zł

Dostępnych w magazynie: 2

Koszt wysyłki: od 9,90 zł

Wysyłamy do 24h

DJECO

BIZAROID to przezabawna gra towarzyska dla dzieci od firmy Djeco, przeznaczona dla 2-4 graczy w wieku 6lat+.

Djeco to francuska firma założona w 1954 roku. Niezwykle popularny i uznany producent zabawek rozwijających wyobraźnię dziecka oraz kreatywnych zestawów plastyczno-artystycznych. Zabawki Djeco charakteryzują się żywą kolorystyką, ciekawym wzornictwem oraz doskonałą jakością. Wszystkie spełniają europejskie normy bezpieczeństwa.

Instrukcja do gry:

Zawartość: 4 plansze, 18 kart, 30 elementów do umieszczenia na 4 opaskach.Cel gry:

skończyć grę z najmniejszą ilością elementów na swojej opasce.

Przygotowanie gry: każdy gracz wybiera swoją kartę Marsjanina, kładzie ją na stole przed sobą rysunkiem do góry ora zakłada na głowę opaskę.

Karty kładziemy w kupce na środku stołu rysunkami do dołu. 30 elementów leży z boku na stole.

Przebieg gry:

Każdy z graczy po kolei musi się przedstawić i przedstawić innego Marsjanina zachowując dokładnie słowo w słowo Zdanie prezentujące Zazajenów . Jeżeli gracz się pomyli choćby z jednym słowem lub w kolejności zdania, zostaje ukarany i musi umieścić jeden element na swojej opasce.

Zdanie prezentujące Zazajenów: Ja Marsjanin Zinzin z planety Zaza nrA; o<x> oczach, <y> uszach lub <z>nosach, wywołuję Marsjanina Zinzin z planety Zaza nr B o <x> oczach, <Y> uszach lub <z> nosach!

Najmłodszy gracz zaczyna. Ciągnie jedna kartę i kładzie ją do góry rysunkiem obok kupki kart. Ta karta wskazuje element, który będzie używany do przedstawienia się (oko, nos lub ucho).

Przykład: gracz nr 2 zaczyna, ciągnie jedną kartę <uszy> i chce zawołać Marsjanina nr 4: zdanie Zazajenów przedstawiające go musi wyglądać dokładniew ten sposób:

„ Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza nr 2 z jednym uchem, wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza nr 4 z trzema uszami”.

Każde słowo musi być wymówione w dobrej kolejności. Ilość uszu jest różna u każdego Marsjanina. Gracz nie może się pomylić licząc swoje uszy i te u wywoływanego przez siebie Marsjanina. Jeżeli gracz nie popełni błędu, kolejka przechodzi na wywołanego Marsjanina. Ciągnie więc z kupki kartę, która określa na nowo element według którego odbywać się będzie gra. I tak po kolei.

Jeżeli gracz się pomyli w kolejności wymawianych słów w zdaniu, musi wziąć element wyznaczony przez wyciągniętą kartę i umieścić go na swojej opasce. Przy kolejnej prezentacji te elementy musza być doliczane.

Przykład: Marsjanin nr2 odwraca kartę z <okiem>. Chce wezwać Marsjanina nr4. Zdanie przedstawiające Zazajenów musi wyglądać dokładnie tak:

„Ja, Marsjanin Zinzin z planety Zaza nr2 o pięciu oczach (4 z karty identyfikacyjnej + 1 z opaski) wzywam Marsjanina Zinzin z planety Zaza nr4 o pięciu oczach (3 z karty + 2 z opaski).

Gra kończy się gdy jeden z graczy ma 5 elementów włożonych za opaskę. Wygrywa ten gracz, który ma ich najmniej.

Ostatnio przeglądane

Polecamy

scroll
Wykorzystujemy pliki cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Sam możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w przeglądarce.